COINCASA, poznati italijanski brend za uređenje i dekoraciju enterijera koji nudi jedinstvenu formulu za opremanje prostora, na osoben i zanimljiv način je u ponedeljak, 07. marta 2011,  u svom prodajnom prostoru na IV spratu, u BBI Centru u Sarajevu priredio nezaboravno druženje za svoje vjerne kupce.

..................................................................................

 

 

Na sve nove kolekcije tom prilikom je dat popust od 15 posto, a pored toga dame su imale priliku dobiti besplatno šminkanje od strane profesionalnih Max Factor šminkera i uživati u mnogobrojnim poklonima, dobroj muzici i ugodonoj atmosferi.

Kombinacija različitih stilova

Coincasa je brend koji njeguje tradicionalni stil sa primjesama etno i savremenih elemenata. Osnovna karakteristika Coincase je kombinacija različitih stilova iz cijeloga svijeta, koji su interpretirani sa italijanskim ukusom za uređenje životnog prostora.

Sam prodajni prostor Coincase je jako inspirativan jer je uređen kao dom u kojem se stanuje. Kompletan asortiman koji se u njemu nalazi je koordiniran kroz boje, ali i podijeljen kroz prostorije - kuhinju, trpezariju, dnevni boravak, spavaću sobu i kupatilo.
Tako kupci Coincase razgledajući ovaj jedinstveni ambijent imaju utisak da su u nekoj ukusno i toplo opremljenoj kući.

Pet specijalnih kolekcija

Pored svog stalnog asortimana, Coincasa svojim kupcima u toku godine nudi pet specijalnih kolekcija godišnje, koje se smjenjuju u skladu sa sezonama ili važnim praznicima.

Tako, najaktuelnija kolekcija za proljeće 2011 čiji je naziv NEW ELEGANCE je od prije nekoliko dana u prodaji. Karakteristika ove kolekcije je spoj ručne izrade i luksuznih materijala, pa tako kolekcija obiluje ručno izrađenim statuama kao i dekorativnim jastucima sa ručnom doradom.

Životni prostor opremljen i dekorisan predmetima iz kolekcije proljeće 2011 odiše svježinom i energijom. Vedrina proljeća se u ovako opremljenom prostoru osjeća na svakom koraku, a žive boje kao što su crvena, zelena i ljubičasta kao i dezeni sa cvijetnim i voćnim motivima kreiraju osjećaj bliskosti sa prirodom.